Returnarea produselor

Ai 30 de zile drept de retur.

1. Dreptul la Retur

1.1. Clienții noștri beneficiază de dreptul de a returna produsele achiziționate în termen de 30 zile calendaristice de la primirea comenzii, fără a fi nevoiți să justifice decizia de returnare.

1.2. Cu toate acestea produsele trebuie să fie returnate în starea lor originală, neutilizate, cu toate etichetele și ambalajele originale intacte, în cazul unor sigilii aplicate, acestea trebuie fie intacte.

2. Procedura de Returnare

2.1. Pentru a solicita un retur, tot ce trebuie să faci este să descarci formularul de retur de aici și să îl completezi cu produsele pe care dorești să le returnezi. Trimite-ne acest formular pe adresa de email: contact[at]gclean[dot]ro, sau adaugă-l în colet.

2.2. Retururile sunt acceptate doar prin curier la adresa: Strada Ernest Brosteanu 23, Corp B, Sector 1, București, destinatarul fiind S.C. Gclean Inleather S.R.L.

3. Costurile Returnării

3.1. Costurile directe ale returnării produselor vor fi suportate de către client, conform legislației.

4. Verificarea Produselor Returnate

4.1. După primirea produselor returnate, vom efectua o verificare a stării acestora pentru a confirma îndeplinirea condițiilor de retur menționate anterior.

4.2. În cazul în care produsele nu sunt returnate în starea specificată, ne rezervăm dreptul de a refuza returul.

5. Restituirea Plății

5.1. După confirmarea și acceptarea returului, vom proceda la restituirea sumei plătite de client, inclusiv costurile inițiale de transport, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor returnate.

5.2. Restituirea se va realiza prin transfer bancar în contul și numele beneficiarului contului menționate în formularul de returnare a produselor.

FAQs

Care este termenul în care pot returna un produs?

Termenul de returnare este de 30 de zile calendaristice de la data primirii comenzii.

Pot returna un produs desigilat ?

Nu. Produsele ce nu mai conțin sigiliul nu pot fi returnate.

Cine suportă costurile returnării?

Costurile directe ale returnării produselor vor fi suportate de către client, conform legislației.

Cum voi primi restituirea plății?

După confirmarea și acceptarea returului, veți primi restituirea sumei plătite, inclusiv costurile inițiale de transport, în termen de 14 zile calendaristice în contul bancar menționat în formularul de retur al produselor.

Ce se întâmplă dacă produsul returnat este deteriorat?

Verificăm starea produselor returnate. Dacă acestea nu sunt în condiția specificată, ne rezervăm dreptul de a refuza returul.

Ai nevoie de ajutor?

  • +40 754312012
  • WhatsApp
  • Email: contact[at]gclean[dot]ro

Urmărește-ne